۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

بررسی ساختار و ابعاد تحریم‌ ها / فیلم برنامه ثریا / مهندس افشین میرزایی / لینک مستقیم دانلود

بررسی ساختار و ابعاد تحریم‌ ها / فیلم برنامه ثریا / مهندس افشین میرزایی / لینک مستقیم دانلود

برنامه تلویزیونی ثریا برای دومین بار با موضوع «بررسی ابعاد تحریم‌ها» با حضور مهندس افشین میرزایی (کارشناس ارشد حوزه‌ی تحریم) به بررسی تحریم‌های هسته‌ای، وسعت و اثر اقتصادی آن و نیز بررسی مستند و ملموس نه مانع که رفع تحریم‌ها از طریق مذاکرات را در عمل غیرممکن می‌سازد، پرداخت.

در ادامه این برنامه نیز آقای میرکاظمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، میهمان تلفنی این برنامه درباره وضعیت رفع تحریم‌ها بود. گفتنی است این برنامه واکنش فعالان فضای مجازی را در صفحه‌ اینستاگرام حمید بعیدی نژاد (مدیرکل سیاسی وزارت خارجه و رئیس هیات کارشناسی مذاکرات هسته‌ای) به همراه داشت که بعیدی نژاد نیز به نظرات مخاطبان واکنش نشان داد و به این برنامه‌ی ثریا اعتراض کرد.

بررسی ساختار و ابعاد تحریم‌ ها / فیلم برنامه ثریا / مهندس افشین میرزایی

بررسی ساختار و ابعاد تحریم‌ ها / فیلم برنامه

مدت زمان : ۱۰۳ دقیقه
کیفیت : TVRip (عالی) – [ریلیز اختصاصی مبین مدیا]
حجم کل : ۳۳۲ مگابایت
کاری از : شبکه اول سیما (برنامه ثریا)

دانلود فیلم در ادامه....

ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh

جاهلیت مدرن / فیلم سخنرانی استاد رائفی پور / کاشان / لینک مستقیم دانلود

جاهلیت مدرن / فیلم سخنرانی استاد رائفی پور / کاشان / لینک مستقیم دانلود

استاد رائفی پور در این سخنرانی به شاخصه های جاهلیت مدرن و شباهت های عصر جاهلیت و دوران حاهلیت در عصر مدرن (آخرالزمان) می پردازند.

فایل میکس شده از صوت سخنرانی و تصاویر مرتبط افزوده شد.


جاهلیت مدرن / فیلم سخنرانی استاد رائفی پور / کاشان

جاهلیت مدرن / فیلم سخنرانی استاد رائفی پور / کاشان

مدت زمان : ۱۰۳ دقیقه

کیفیت : WebRip (عالی)

حجم کل : ۳۱۸ مگابایت

زمان و مکان سخنرانی : کاشان – ۳۱ خرداد۱۳۹۲

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh

جریان شناسی نفاق / فیلم سخنرانی استاد رائفی پور / قسمت دوم / ۹ اردیبهشت ۹۴ / لینک مستقیم دانلود

استاد رائفی پور در این سخنرانی که با هدف جریان شناسی نفاق برگزار گردید به نشانه های نفاق از دیدگاه قرآن کریم و روایات اسلامی پرداختند.

جریان شناسی نفاق / فیلم سخنرانی استاد رائفی پور / قسمت دوم / 9 اردیبهشت 94

جریان شناسی نفاق / فیلم سخنرانی استاد رائفی پور / قسمت دوم / ۹ اردیبهشت ۹۴

مدت زمان : ۶۵ دقیقه [قسمت دوم]
کیفیت : WebRip (خیلی خوب)
حجم کل : ۲۸۷ مگابایت
[میلاد حضرت امام جواد (علیه السلام) – مسجد پای نخل شاهرود – ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴]
کاری از : هیئت عاشقان مهدی (عج)

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh

صهیونیست ها چه می گویند؟

dfh756d5sesدیر زمانی است که صهیونیسم جهانی از راههای سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی و تبلیغی به هدف تسلط بر جهان تلاش می کند. یکی از راههای سیطره بر جهان، استفاده از تبلیغات با شیوه ها و شگردهای مخصوص آن است.
امروز صهیونیسم با سپاه عظیمی از سخنران، نویسنده، هنرمند، کارگردان، برنامه ریز تبلیغاتی، و… به عشق رسیدن به پول و ثروت و خوشگذرانی، بزرگ ترین فاجعه های تاریخ بشری را می آفریند و با شگردهای روان شناسانه و فرمولهای جامعه شناسانه و برگزاری کنفرانسها و سمینارها و… برای تخریب اذهان بشریت تلاش می کند.

ولتر نویسنده و شاعر فرانسوی می گوید: «یهودیان قومی منافق و خونخوار و طایفه ای وحشی و بی اعتبار و افرادی ذلیل به شمار می آیند. این جماعت طی روزگار دراز، زشتی و طمع را در خود گرد آوردند. آتش کینه ایشان نسبت به ملتهای دیگر هرگز فرو نمی نشیند؛ همان ملتهایی که آنان را در کنار خویش تحمل می کنند و تیره بختی و رنج و تلاششان موجب ازدیاد ثروت آنان می شود. دسته کوچکی از یهودیان می تواند به شیوه های خاص، نسبت به ملتهای دیگر کینه توزی و دشمنی کند.» (1) و امروز دسته ای از یهودیان؛ یعنی صهیونیستها چنین نقشی را ایفا می کنند.
بدین دلیل شناخت این دشمن غدّار و شیطان مکار در همه ابعاد وجودش، مخصوصاً در بعد تبلیغی و فرهنگی برای هر کسی که کم ترین ایمان و اعتقادی به اسلام و انقلاب اسلامی دارد و حداقل مسئولیتی نسبت به خود و جامعه و تاریخ احساس می کند، لازم و ضروری است. شناخت مبانی، اصول، شیوه ها و ابزارهای تبلیغات صهیونیسم و راهکارهای مقابله با آن، مبلغان دینی و همه مسلمانان را برای مقابله فرهنگی و دفاع از حریم دین یاری خواهد کرد.
در این نوشته به بررسی اجمالی برخی از مبانی و اصول تبلیغات صهیونیستی می پردازیم.

ادامه مطلب...
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh

اثبات امامت حضرت علی ابن ابیطالب (ع)

Imam Ali_-_MiBR.iR_ (4)اثبات امامت در قرآن

در قرآن مجید آیات فراوانی داریم که به بیان و اثبات امامت حضرت علی (ع) و دیگر ائمه طاهرین دلالت دارد. و البته دلالت این آیات با توجه به احادیث بسیار زیاد (متواتر) است که از رسول گرامی اسلام در شأن نزول این آیات وارد شده است. احادیثی که مورد قبول شیعه و سنی است، در اینجا به چند آیه اشاره می کنیم:

1. آیه تبلیغ: ای پیامبر! آنچه را از سوی پروردگارت نازل شده است به طور کامل (به مردم) برسان، و اگر انجام ندهی، رسالت او را انجام نداده ای، و خداوند تو را از (خطرهای احتمالی) مردم نگاه می دارد، و خداوند جمعیت کافران لجوج را هدایت نمی کند»[1].

خداوند متعال پیامبرش را با شدت هر چه تمامتر امر فرمود که رسالت خود را ابلاغ نماید و طبق روایات، پیامبر اکرم (ص) به دنبال نزول این آیه، در جایی به نام غدیر خم، حضرت علی(ع) را به جانشینی خود برگزید.[2]

جریان غدیر در سال آخر عمر پیامبر اکرم (ص) در حجة الوداع اتفاق افتاد و آن حضرت، با بیان «… من کنت مولاه فهذا علی مولاه…» یعنی …هر کس من مولای او هستم علی مولای اوست و…، به امامت علی بن ابیطالب تصریح فرمود و رسالت خود را ابلاغ فرمود.

این واقعه توسط عده ی زیادی(110 نفر) از صحابه[3] پیامبر اکرم(ص) و همچنین از 84 نفر از تابعین و 36 نفر از دانشمندان و مؤلفین، نقل شده است. علامه امینی با مدارک و دلایل محکم از منابع معروف اسلامی(اهل سنت و شیعه)، در کتاب شریف الغدیر تمامی این نقل ها را آورده است.

ادامه مطلب...
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh

درباره واتس آپ (WhatsApp) بیشتر بدانید + فیلم

dx54d654tf65tهمانطور که می دانید واتس آپ یک نرم افزار مسنجر در سیستم عامل های اندروید، آی او اس، سیمبیان، بلک بری و ویندوز موبایل می باشد که کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان و همچنین ایران دارد.
واتس اَپ از سری نرم‌افزارهای تلفن همراه کمپانی صهیونیستی فیسبوک‌ می باشد. مدیریت فیس بوک به دست تأثیرگذارترین صهیونیست جهان است.
در لیست تأثیرگذارترین صهیونیست های جهان، اولین نفر زاکربرگ است. دو، بنیامین نتانیاهو و سه، قائم‌مقام زاکربرگ؛ یعنی اسرائیلی‌ها زاکربرگ را صهیونیست تر از نخست‌وزیر خودشان می‌دانند!
کسی که با حضور در سرزمین‌های اشغالی، طی مراسمی ویژه، جایزه خود را از دست سران رژیم صهیونیستی دریافت کرد.

مهم‌ترین هدف این شبکه‌ها بر اساس اسناد موجود، تبدیل اسراییل منفور، نامشروع و کوچک به اسراییل بزرگ است؛

مارک زاکربرگ ۳۱ مرداد سال گذشته رسماً اعلام کرد «مأموریت جدید» خود را آغاز کرده است. او در شرح مأموریت جدیدش گفت، با محوریت تلفن همراه قصد دارد ۵ میلیارد نفر را در سراسر جهان به شبکه صهیونیستی خود اضافه کند.چندی پیش با انتشار خبر خرید واتس اَپ و شرکت انگلستانی اسکنتا که تولید کننده پهپاد است و اضافه شدن شرکت‌های سامسونگ و اریکسون و نوکیا به پروژه این شرکت، مشخص شد برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای اشغال و الصاق سرزمین‌های مجازی دیگر به خود، وارد مرحله اجرا شده است

ادامه مطلب...
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh

آیا وایبر (Viber) یک نرم افزار رایگان است ؟؟! + فیلم

dsfg351sresوایبر یک نرم‌افزار مالکیتی چندسکویی پیام‌رسان فوری صدا روی پروتکل اینترنت برای تلفن‌های هوشمند است که توسط شرکت وایبر توسعه داده شده‌است. علاوه بر پیام‌رسانی متنی، کاربران می‌توانند به تبادل تصاویر، ویدئو و پیام‌های رسانه‌ای بپردازند.
شرکت وایبر مدیا توسط ۴ همکار اسرائیلی به نام های تلمن مارکو، ایگور مگزینیک، سانی مارولی و اوفر اسمچا تأسیس شد.(1)

تلمن مارکو (Talmon Marco)

تلمن مارکو (Talmon Marco)

تلمن مارکو(Talmon Marco) که مدیرعامل این شرکت است، چهار سال در ارتش اسرائیل مشغول به کار بوده‌ و از دانشگاه تل‌آویو فارغ‌التحصیل شده‌است. در ۱۴ فوریه ۲۰۱۴ وایبر توسط شرکت راکوتن به قیمت ۹۰۰ میلیون دلار خریداری شد.(2)

ادامه مطلب...
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh

فراخوان برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان + کلیپ

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ أَنْتَ کَشَّافُ الْکُرَبِ وَ الْبَلْوَى
بدان که ناله ی عشاق بی ثمر نبوَد

شب نیمه شعبان ، شب بسیار مبارکی ست که از جمله برکات آن ولادت حضرت صاحب العصر، امام زمان (ارواحنا له الفدا) در سحرگاه این شب به شمار میرود و همین امر سبب فزونی شرافت این شب مبارک گردیده است.
امید است با برگزاری مراسم احیا به صورت دسته جمعی و گروهی و با رعایت شرایط ذکر شده (استغفار از گناهان و تصمیم جدی برای ترک آن ها و دعا برای ظهور) زمینه ساز ظهورش باشیم اِن شاءالله…

برخی از اعمال که در این شب مبارک سفارش شده به شرح ذیل است :

1- غسل، که باعث تخفیف گناهان می شود.

2- احیاء این شب به نماز، دعا و استغفار.

3- زیارت امام حسین علیه السلام که افضل اعمال این شب و باعث آمرزش گناهان است که به شرح زیر می باشد:
الْحَمْدُ لِلَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ وَ السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْعَبْدُ الصَّالِحُ الزَّکِیُّ أُودِعُکَ شَهَادَةً مِنِّی لَکَ تُقَرِّبُنِی إِلَیْکَ فِی یَوْمِ شَفَاعَتِکَ أَشْهَدُ أَنَّکَ قُتِلْتَ وَ لَمْ تَمُتْ بَلْ بِرَجَاءِ حَیَاتِکَ حَیِیَتْ قُلُوبُ شِیعَتِکَ وَ بِضِیَاءِ نُورِکَ اهْتَدَی الطَّالِبُونَ إِلَیْکَ وَ أَشْهَدُ أَنَّکَ نُورُ اللَّهِ الَّذِی لَمْ یُطْفَأْ وَ لا یُطْفَأُ أَبَدا وَ أَنَّکَ وَجْهُ اللَّهِ الَّذِی لَمْ یَهْلِکْ وَ لا یُهْلَکُ أَبَدا وَ أَشْهَدُ أَنَّ هَذِهِ التُّرْبَةَ تُرْبَتُکَ وَ هَذَا الْحَرَمَ حَرَمُکَ وَ هَذَا الْمَصْرَعَ مَصْرَعُ بَدَنِکَ لا ذَلِیلَ وَ اللَّهِ مُعِزُّکَ وَ لا مَغْلُوبَ وَ اللَّهِ نَاصِرُکَ هَذِهِ شَهَادَةٌ لِی عِنْدَکَ إِلَی یَوْمِ قَبْضِ رُوحِی بِحَضْرَتِکَ وَ السَّلامُ عَلَیْکَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

4- خواندن دعایی که شیخ و سید نقل کرده اند و با “اللهم بحق لیلتنا و مولودها” شروع می شود و به منزله زیارت امام زمان صلوات الله و سلامُه عَلَیْهِ است.

5- خواندن صد مرتبه آیه مبارکه « أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ وَ یَجْعَلُکُمْ خُلَفَاء الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ قَلِیلًا مَّا تَذَکَّرُونَ _62/ نمل»

6- خواندن دعای کمیل

7- قرآن به سر گرفتن

8- خواندن دعایی از مولایمان حضرت حجت (عج) که با ” اللهم صل علی محمد سید المرسلین و خاتم النبییین و حجه رب” شروع می شود.

* خواندن فرازهایی از دعای ندبه

پیشنهاد می کنیم کلیپ زیر را از دست ندهید!

برای دانلود کلیک کنید

۰۷ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh

پشتیبان و طراح اصلی تروریسم آمریکا است

fgh1f68de

جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (صل الله علیه و آله) امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

بخش‌هایی از بیانات ایشان در این دیدار:

– در ماه حرام، مشرکین مکه هم جنگ را قطع می‌کردند. از مشرکین آن روز مکه بدتر، امروز کسانی هستند که در ماه حرام خانواده‌های یمنی را به عزا می‌نشانند.

– ملت یمن و بحرین و فلسطین مظلومند؛ ما از مظلوم حمایت می‌کنیم؛ هر مقدار که می‌توانیم.‌

ادامه بیانات  در ادامه مطلب

ادامه مطلب...
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh

مداحی زیبای میثم مطیعی در حمایت از ملت مظلوم یمن و علیه رژیم آل سعود

Shamime Rahman

دانلود مداحی فارسی-عربی « شمیم رحمان » با صدای میثم مطیعی در حمایت از مردم مظلوم یمن و علیه رژیم آل سعود . . .

برای دانلود کلیک کنید

متن شعر در ادامه مطلب

ادامه مطلب...
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sadeg golzadeh